Facebook
Twitter
iletisim
Künye


Mira Kurtköy Beşyıldız Ekşioğlu İnşaat fiyat listesi

Mira Kurtköy Beşyıldız Ekşioğlu İnşaat fiyat listesi
<<<
>>>
Mira Kurtköy
Kurtköy Mira projesinde, e alanları 68 ila 105 metrekarelik 1+1'ler 160 bin lira ile 230 bin lira, 123 metrekarelik 2+1'ler 270 bin lira ile 295 bin lira arasında değişen fiyatlarla satılıyor.
 Mira Kurtköy fiyatları 270 bin TL’den başlıyor!
2014-04-18 16:15:01

Banka kredisi kullanılabilen Mira Kurtköy projesinde satışların yüzde 54'ü tamamlandı. Mira Kurtköy fiyatları 270 bin TL’den başlıyor...

 Mira Kurtköy satış fiyatları!
2014-04-18 15:46:22

Yüzde 54 oranında satışların tamamlandığı Mira Kurtköy projesi 5 ay sonra teslim edilecek. Mira Kurtköy satış fiyatları 270 bin lira ile 900 bin lira arasında değişiyor.

Mira Kurtköy satılık daire!
2014-04-18 13:50:48

Mira Kurtköy satılık daire fiyatları 270 bin liradan başlıyor. 5 ay sonra teslim edilecek olan projede yüzde 5 peşinatla daire sahibi olunabiliyor.

  Mira Kurtköy fiyat!
2014-04-11 14:51:03

Mira Kurtköy fiyat? Mira Kurtköy ne zaman teslim? Mira Kurtköy iletişim? Mira Kurtköy ödeme planı? gibi sorularınızın yanıtını haberimizde öğrenebilirsiniz.

 Mira Kurtköy satılık!
2014-04-11 14:49:14

Banka kredisi kullanılabilen Ekşioğlu Mira Kurtköy projesinde teslimler bu yılın Ağustos ayında yapılacak. Mira Kurtköy satılık daire fiyatları 270 bin liradan başlıyor...

 Mira Kurtköy daire fiyatları!
2014-04-11 14:47:49

Mira Kurtköy daire fiyatları? Mira Kurtköy nerede? Mira Kurtköy teslim tarihi? Mira Kurtköy ödeme planı? gibi sorularınızın yanıtı haberimizde yer alıyor.

 Mira Kurtköy’de 270 bin TL’ye! Yüzde 5 indirim!
2014-04-10 18:14:19

Peşin ve kredili alımlarda yüzde 5 indirimin yapıldığı Mira Kurtköy projesinde satışların yüzde 54'i tamamlandı. Mira Kurtköy projesinde fiyatlar 270 bin TL'den başlayarak yükseliyor....

 Mira Kurtköy satılık daire fiyatları!
2014-03-24 16:15:14

Mira Kurtköy satılık daire fiyatları kapsamında 1 oda 1 salon daireler 270 bin liradan başlayan fiyatlarla alıcılara sunuluyor. Projede teslimler 2014 Ağustos ayında yapılacak...

 Mira Kurtköy fiyatları 205 bin liradan başlıyor! Yüzde 5 indirim!
2013-05-31 10:27:41

Beşyıldız Ekşioğlu İnşaat tarafından Kurtköy'de hayata geçirilen Mira Kurtköy fiyatları 205 bin liradan başlıyor...

 Mira Kurtköy fiyatları! 190 bin TL'ye!
2013-03-29 16:06:14

Beşyıldız Ekşioğlu İnşaat tarafından İstanbul Kurtköy'de konumlandırılan Mira Kurtköy fiyatları 190 bin TL'den başlıyor...

Kiptaş 3.etap ,Kiptaş hadımköy başvuru , Rss , Rant vergisi nedir? , Kiptaş Hadımköy 3.Etap Resimleri , 2014 Key Ödemeleri , nef kağıthane banka kredisi , Newada Bostancı Fiyatları , turgut toplusoy kimdir , batışehirin yeni fiyatları , kiptaş vaditepe bahçeşehir fiyat listesi , ardıçlı göl evleri kat planı , newada yeni fiyat listesi , erol lodrik biyografi , esenyurt imar planı 2014 , bahçetepe istanbul fiyatları liste , Dumankaya Hi-Fit görselleri! ,Dumankaya Hi-Fit adres bilgileri! ,Sinpaş Liva Turkuaz Evleri nerede? ,Beytepe Restorium ile daha az kat, daha fazla prestij! ,Sinpaş'ın nefes aldıran ödeme planı Ankara Altınoran'da! ,