Facebook
Twitter
iletisim
Künye


Mira Kurtköy Beşyıldız Ekşioğlu İnşaat fiyat listesi

Mira Kurtköy Beşyıldız Ekşioğlu İnşaat fiyat listesi
<<<
>>>
Mira Kurtköy
Kurtköy Mira projesinde, e alanları 68 ila 105 metrekarelik 1+1'ler 160 bin lira ile 230 bin lira, 123 metrekarelik 2+1'ler 270 bin lira ile 295 bin lira arasında değişen fiyatlarla satılıyor.
Pendik Mira Kurtköy beyaz eşyalı teslim!
2014-07-15 14:22:00

Yıllardır İstanbul'un prestijli bölgelerinde doğayla modern yaşamı buluşturan Beşyıldız Grubu, yıldızların en mükemmeli olarak tasarlanan yeni yıldızı Mira Kurtköy projesiyle ışık saçıyor.Mira Kurtköy'de teslimler 5 ay sonra yapılacak.

 Beşyıldız Mira Kurtköy projesinde yaşam 5 ay sonra başlıyor!
2014-07-15 13:33:13

Yıllardır İstanbul'un prestijli bölgelerinde doğayla modern yaşamı buluşturan Beşyıldız Grubu, yıldızların en mükemmeli olarak tasarlanan yeni yıldızı Mira Kurtköy projesiyle ışık saçıyor.Mira Kurtköy'de teslimler 5 ay sonra yapılacak.

  Ekşioğlu Kurtköy Mira ödeme planı!
2014-05-30 16:06:12

Ekşioğlu Kurtköy Mira ödeme planı kapsamında banka kredisi kullanılabiliyor. Mira Kurtköy Evleri'nde dairelerin fiyatları ise 270 bin liradan başlayarak yükseliyor...

  Mira Kurtköy resimleri!
2014-05-16 18:26:40

Mira Kurtköy resimleri, adres, telefon numarası, fiyat listesi ve ödeme planı gibi merak ettiğiniz herşey haberimizin devamında yer alıyor...

  Mira Kurtköy ödemeleri!
2014-05-16 18:25:28

Mira Kurtköy Konutları'nda 1+1, 2+1, 3+1 tipinde daireler yer alıyor. Mira Kurtköy ödemeleri banka kredisi kullanılarak yapılabiliyor.

 Kurtköy Mira fiyat listesi!
2014-05-16 18:23:40

Kurtköy Mira fiyat listesi minimum 270 bin liradan başlangıç gösteriyor, maksimum ise 900 bin liraya kadar yükseliyor...

Kurtköy Mira Beşyıldız'da teslimler çok yakın!
2014-05-16 15:18:30

Kurtköy Mira Beşyıldız'da teslimler çok yakın. Dairelerin 350 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa sunulduğu projede 1 oda 1 salon, 2 oda 1 salon, 3 oda 1 salon daireler bulunuyor.

Mira Kurtköy ev fiyatları!
2014-05-16 11:26:17

Mira Kurtköy ev fiyatları 350 bin liradan başlıyor. 5 ay sonra teslim edilecek olan projede 1 oda 1 salon, 2 oda 1 salon, 3 oda 1 salon daire tipleri bulunuyor.

 Mira Kurtköy ne zaman teslim?
2014-05-09 17:32:52

Mira Kurtköy ne zaman teslim? Mira Kurtköy fiyat listesi? Mira Kurtköy iletişim? gibi sorularınızın yanıtı haberimizde yer alıyor...

Mira Kurtköy fiyatlar!
2014-05-09 16:29:30

Teslimlerinin 5 ay sonra gerçekleşeceği Mira Kurtköy projesinde yüzde 5 peşinatla daire sahibi olunabiliyor. İşte Mira Kurtköy fiyatlar...

Kiptaş 3.etap ,Kiptaş hadımköy başvuru , Rss , Göl Panorama Evleri , 2014 ödemeli daire kampanyaları , batoşehir örnek daireler , erol lodrik hayatı , nedim keçeli kimdir , kiptaş vaditepe son daireler , marmaray projesi hakkında bilgiler4 , demir romance projesi merak edilenler , marmaray nedir , nef merter en ucuz daireler , kiptaş başakşehir 5. etap , İstanbul Shopping Fest'te 10.2 milyar liralık ciro yapıldı! ,Ankara Kale Mahallesi'nde bir binada yangın çıktı! ,Vahdettin Köşkü'nün yanındaki 13 eve yıkım kararı! ,Diyarbakır E Tipi Cezaevi müze olacak! ,3. Köprü kuleleri hızla yükseliyor! ,