Polat Ofis satış ofisi!

Polat Ofis satış ofisi!

Polat Ofis AP Gayrimenkul!

Polat Ofis AP Gayrimenkul!

 Kağıthane Polat Ofis projesi!

Kağıthane Polat Ofis projesi!

Bağcılar Nurolpark fiyatları!

Bağcılar Nurolpark fiyatları!

Nurolpark Güneşli satılık daire!

Nurolpark Güneşli satılık daire!

Güneşli Nurolpark ödeme bilgisi!

Güneşli Nurolpark ödeme bilgisi!

Güneşli Nurolpark fiyatları!

Güneşli Nurolpark fiyatları!

Mira Kurtköy Beşyıldız Ekşioğlu İnşaat fiyat listesi

Mira Kurtköy Beşyıldız Ekşioğlu İnşaat fiyat listesi
<<<
>>>
Mira Kurtköy
Kurtköy Mira projesinde, e alanları 68 ila 105 metrekarelik 1+1'ler 160 bin lira ile 230 bin lira, 123 metrekarelik 2+1'ler 270 bin lira ile 295 bin lira arasında değişen fiyatlarla satılıyor.
 Mira Kurtköy‘de 30 Kasım’da yaşam başlıyor!
2014-10-17 17:41:07

30 Kasım'da teslimlerin başlayacağı Mira Kurtköy projesinde banka kredisi kullanmak münkün. Projede fiyatlar 295 bin TL'den başlayarak yükseliyor...

 Mira Kurtköy satılık! 295 bin TL’den başlıyor!
2014-10-13 17:41:06

Mira Kurtköy satılık daire fiyatları 295 bin TL’den başlıyor. Banka kredisi kullanılabilen projede 303 adet daire ve 32 adet villa bulunuyor...

   Kurtköy'de Beşyıldız bir hayat için...
2014-09-25 14:50:25

Mira Kurtköy, çok cazip fiyatlarla tüm ihtiyaçlar düşünülerek planlanmış kapalı sosyal tesisleri, yemyeşil dünyası, birinci sınıf malzeme ve işçilikle inşa edilmiş yaşam alanları sunuyor. Kazançlı bir yatırım ve kaliteli bir yaşam için mutlaka Mira Kurtköy’ü görmek gerekiyor.

Pendik Mira Kurtköy beyaz eşyalı teslim!
2014-07-15 14:22:00

Yıllardır İstanbul'un prestijli bölgelerinde doğayla modern yaşamı buluşturan Beşyıldız Grubu, yıldızların en mükemmeli olarak tasarlanan yeni yıldızı Mira Kurtköy projesiyle ışık saçıyor.Mira Kurtköy'de teslimler 5 ay sonra yapılacak.

 Beşyıldız Mira Kurtköy projesinde yaşam 5 ay sonra başlıyor!
2014-07-15 13:33:13

Yıllardır İstanbul'un prestijli bölgelerinde doğayla modern yaşamı buluşturan Beşyıldız Grubu, yıldızların en mükemmeli olarak tasarlanan yeni yıldızı Mira Kurtköy projesiyle ışık saçıyor.Mira Kurtköy'de teslimler 5 ay sonra yapılacak.

  Ekşioğlu Kurtköy Mira ödeme planı!
2014-05-30 16:06:12

Ekşioğlu Kurtköy Mira ödeme planı kapsamında banka kredisi kullanılabiliyor. Mira Kurtköy Evleri'nde dairelerin fiyatları ise 270 bin liradan başlayarak yükseliyor...

  Mira Kurtköy resimleri!
2014-05-16 18:26:40

Mira Kurtköy resimleri, adres, telefon numarası, fiyat listesi ve ödeme planı gibi merak ettiğiniz herşey haberimizin devamında yer alıyor...

  Mira Kurtköy ödemeleri!
2014-05-16 18:25:28

Mira Kurtköy Konutları'nda 1+1, 2+1, 3+1 tipinde daireler yer alıyor. Mira Kurtköy ödemeleri banka kredisi kullanılarak yapılabiliyor.

 Kurtköy Mira fiyat listesi!
2014-05-16 18:23:40

Kurtköy Mira fiyat listesi minimum 270 bin liradan başlangıç gösteriyor, maksimum ise 900 bin liraya kadar yükseliyor...

Kurtköy Mira Beşyıldız'da teslimler çok yakın!
2014-05-16 15:18:30

Kurtköy Mira Beşyıldız'da teslimler çok yakın. Dairelerin 350 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa sunulduğu projede 1 oda 1 salon, 2 oda 1 salon, 3 oda 1 salon daireler bulunuyor.