Rönesans Sayfiye Evleri!

Rönesans Sayfiye Evleri!

Rönesans Sayfiye satış ofisi!

Rönesans Sayfiye satış ofisi!

Kartal Rönesans Sayfiye projesi!

Kartal Rönesans Sayfiye projesi!

Kartal Rönesans Sayfiye fiyat listesi!

Kartal Rönesans Sayfiye fiyat listesi!

Halkalı Cadde 24 dükkan fiyatı!

Halkalı Cadde 24 dükkan fiyatı!

Cadde 24 satılık dükkan!

Cadde 24 satılık dükkan!

İncek Prestij telefon numarası!

İncek Prestij telefon numarası!

Mira Kurtköy Beşyıldız Ekşioğlu İnşaat fiyat listesi

Mira Kurtköy Beşyıldız Ekşioğlu İnşaat fiyat listesi
<<<
>>>
Mira Kurtköy
Kurtköy Mira projesinde, e alanları 68 ila 105 metrekarelik 1+1'ler 160 bin lira ile 230 bin lira, 123 metrekarelik 2+1'ler 270 bin lira ile 295 bin lira arasında değişen fiyatlarla satılıyor.
   Kurtköy'de Beşyıldız bir hayat için...
2014-09-25 14:50:25

Mira Kurtköy, çok cazip fiyatlarla tüm ihtiyaçlar düşünülerek planlanmış kapalı sosyal tesisleri, yemyeşil dünyası, birinci sınıf malzeme ve işçilikle inşa edilmiş yaşam alanları sunuyor. Kazançlı bir yatırım ve kaliteli bir yaşam için mutlaka Mira Kurtköy’ü görmek gerekiyor.

Pendik Mira Kurtköy beyaz eşyalı teslim!
2014-07-15 14:22:00

Yıllardır İstanbul'un prestijli bölgelerinde doğayla modern yaşamı buluşturan Beşyıldız Grubu, yıldızların en mükemmeli olarak tasarlanan yeni yıldızı Mira Kurtköy projesiyle ışık saçıyor.Mira Kurtköy'de teslimler 5 ay sonra yapılacak.

 Beşyıldız Mira Kurtköy projesinde yaşam 5 ay sonra başlıyor!
2014-07-15 13:33:13

Yıllardır İstanbul'un prestijli bölgelerinde doğayla modern yaşamı buluşturan Beşyıldız Grubu, yıldızların en mükemmeli olarak tasarlanan yeni yıldızı Mira Kurtköy projesiyle ışık saçıyor.Mira Kurtköy'de teslimler 5 ay sonra yapılacak.

  Ekşioğlu Kurtköy Mira ödeme planı!
2014-05-30 16:06:12

Ekşioğlu Kurtköy Mira ödeme planı kapsamında banka kredisi kullanılabiliyor. Mira Kurtköy Evleri'nde dairelerin fiyatları ise 270 bin liradan başlayarak yükseliyor...

  Mira Kurtköy resimleri!
2014-05-16 18:26:40

Mira Kurtköy resimleri, adres, telefon numarası, fiyat listesi ve ödeme planı gibi merak ettiğiniz herşey haberimizin devamında yer alıyor...

  Mira Kurtköy ödemeleri!
2014-05-16 18:25:28

Mira Kurtköy Konutları'nda 1+1, 2+1, 3+1 tipinde daireler yer alıyor. Mira Kurtköy ödemeleri banka kredisi kullanılarak yapılabiliyor.

 Kurtköy Mira fiyat listesi!
2014-05-16 18:23:40

Kurtköy Mira fiyat listesi minimum 270 bin liradan başlangıç gösteriyor, maksimum ise 900 bin liraya kadar yükseliyor...

Kurtköy Mira Beşyıldız'da teslimler çok yakın!
2014-05-16 15:18:30

Kurtköy Mira Beşyıldız'da teslimler çok yakın. Dairelerin 350 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa sunulduğu projede 1 oda 1 salon, 2 oda 1 salon, 3 oda 1 salon daireler bulunuyor.

Mira Kurtköy ev fiyatları!
2014-05-16 11:26:17

Mira Kurtköy ev fiyatları 350 bin liradan başlıyor. 5 ay sonra teslim edilecek olan projede 1 oda 1 salon, 2 oda 1 salon, 3 oda 1 salon daire tipleri bulunuyor.

 Mira Kurtköy ne zaman teslim?
2014-05-09 17:32:52

Mira Kurtköy ne zaman teslim? Mira Kurtköy fiyat listesi? Mira Kurtköy iletişim? gibi sorularınızın yanıtı haberimizde yer alıyor...