AB Yaşam Evleri satılık daire!

AB Yaşam Evleri satılık daire!

 Bağcılar AB Yaşam Konutları fiyat!

Bağcılar AB Yaşam Konutları fiyat!

Bağcılar AB Yaşam Evleri!

Bağcılar AB Yaşam Evleri!

Helenium Boutique Kurtköy Evleri adres!

Helenium Boutique Kurtköy Evleri adres!

Helenium Boutique Kurtköy Evleri!

Helenium Boutique Kurtköy Evleri!

Başarır İnşaat Helenyum Kurtköy!

Başarır İnşaat Helenyum Kurtköy!

Başarır Helenium Boutique Kurtköy nerede?

Başarır Helenium Boutique Kurtköy nerede?

Tuzla Konakları evleri toplam kaç tane daire var?

Tuzla Konakları evleri toplam kaç tane daire var?
<<<
>>>
Tuzla Konakları
Tuzla Konakları Projesi'nde toplam 48 daire yer alıyor.
 Tuzla Modern Park'da 240 bin TL'den başlıyor! 2014 Mayıs'da teslim!
2013-11-12 11:00:20

Tuzla Modern Park Konakları fiyatları 240 bin TL'den başlangıç gösteriliyor. 182 adet adet konutun yer alacağı Tuzla Modern Park projesinde teslimler Mayıs 2014 yılında yapılıyor...

 Alsera Konakları'nda 4+2 daireler 530 bin dolara!
2013-02-18 08:22:30

Alaybeyoğlu İnşaat'ın Tuzla'da konumlandırdığı konut projesi Alsera Konakları'nda konut sahibi olma fırsatı devam ediyor...

 Tuzla Konakları 2 geliyor!
2012-07-25 16:59:55

Ane İnşaat’ın Tuzla Konakları projesinin ikincisi yola çıktı!

 Günaydın Konakları'nda 185 bin TL'ye! Hemen teslim!
2012-07-17 10:50:02

Hak Yapı güvencesiyle İstanbul Tuzla'da inşa edilen Günaydın Konakları projesinde 2+1 daireler 185 bin TL'ye satışa sunuluyor. Projede konut teslimleri hemen gerçekleşiyor

Günaydın Konakları Tuzla projesinde 3+1 evler 220 bin TL!
2012-03-19 16:00:00

Tuzla da inşa edilen Günaydın Konakları projesinde 3 oda 1 salon evlerin fiyatları 220 bin liradan başlıyor

Alsera Konakları Tuzla'da 750 bin dolara 425 metrekare villa!
2011-12-01 18:00:00

Tuzla Mercan'lıda inşa edilen Alsera Konakları, Alsera İnşaat imzasıyla hayata geçiriliyor. Villaların hemen teslim edildiği Alsera Konakları'nın temeli 2008 yılında atıldı

Hak Yapı Günaydın Konakları Tuzla'da 370 bin TL'ye 3+2!
2011-11-29 12:00:00

7 bin metrekare arsa içinde yükselen Günaydın Konakları toplam 102 adet konuttan oluşuyor. 4 bloktan oluşan projede bloklar 5 katlı olarak inşa ediliyor. 17 bin 475 metrekare inşaat alanına sahip olan Günaydın Konakları, Hak Yapı imzasıyla gerçekleştirili

Günaydın Tuzla Konakları'nda 310 bin TL'ye 3+1!
2011-11-09 15:00:00

Şubat 2011'de Hak Yapı tarafından Tuzla'da temeli atılan Günaydın Konakları'nın teslimleri Ağustos 2012'de yapılacak. 7 bin metrekarelik alanda inşa edilen projenin mimari tasarımını Hayrettin Keskin yaptı

Ane Yapı Tuzla Konutları'nda 400 bin TL'ye 213 metrekare 4+2 çatı dubleks!
2011-11-07 12:00:00

Tuzla Konakları toplamda 48 konuttan meydana geliyor. Teslimatların hemen yapıldığı projede konutlar 3+1, 4+2 çatı dubleks ve 5+1 bahçe dubleksi şeklinde tasarlandı. Kalan 4+2 çatı dublekslerin fiyatları da 400 bin TL olarak belirlendi...

Ane Yapı'dan Tuzla Konakları'nda 280 bin TL'ye 5+1 bahçe dubleksi!
2011-10-20 12:00:00

Tuzla'da konumlandırılan Tuzla Konakları projesi kapsamında sadece 5+1 bahçe dublekslerinin ve 4+1 çatı dublekslerinin satışları devam ediyor. Proje kapsamında teslimatlar ise hemen yapılıyor...