Facebook
Twitter
iletisim
Künye


Tuzla Konakları evleri toplam kaç tane daire var?

Tuzla Konakları evleri toplam kaç tane daire var?
<<<
>>>
Tuzla Konakları
Tuzla Konakları Projesi'nde toplam 48 daire yer alıyor.
 Tuzla Modern Park'da 240 bin TL'den başlıyor! 2014 Mayıs'da teslim!
2013-11-12 11:00:20

Tuzla Modern Park Konakları fiyatları 240 bin TL'den başlangıç gösteriliyor. 182 adet adet konutun yer alacağı Tuzla Modern Park projesinde teslimler Mayıs 2014 yılında yapılıyor...

 Alsera Konakları'nda 4+2 daireler 530 bin dolara!
2013-02-18 08:22:30

Alaybeyoğlu İnşaat'ın Tuzla'da konumlandırdığı konut projesi Alsera Konakları'nda konut sahibi olma fırsatı devam ediyor...

 Tuzla Konakları 2 geliyor!
2012-07-25 16:59:55

Ane İnşaat’ın Tuzla Konakları projesinin ikincisi yola çıktı!

 Günaydın Konakları'nda 185 bin TL'ye! Hemen teslim!
2012-07-17 10:50:02

Hak Yapı güvencesiyle İstanbul Tuzla'da inşa edilen Günaydın Konakları projesinde 2+1 daireler 185 bin TL'ye satışa sunuluyor. Projede konut teslimleri hemen gerçekleşiyor

Günaydın Konakları Tuzla projesinde 3+1 evler 220 bin TL!
2012-03-19 16:00:00

Tuzla da inşa edilen Günaydın Konakları projesinde 3 oda 1 salon evlerin fiyatları 220 bin liradan başlıyor

Alsera Konakları Tuzla'da 750 bin dolara 425 metrekare villa!
2011-12-01 18:00:00

Tuzla Mercan'lıda inşa edilen Alsera Konakları, Alsera İnşaat imzasıyla hayata geçiriliyor. Villaların hemen teslim edildiği Alsera Konakları'nın temeli 2008 yılında atıldı

Hak Yapı Günaydın Konakları Tuzla'da 370 bin TL'ye 3+2!
2011-11-29 12:00:00

7 bin metrekare arsa içinde yükselen Günaydın Konakları toplam 102 adet konuttan oluşuyor. 4 bloktan oluşan projede bloklar 5 katlı olarak inşa ediliyor. 17 bin 475 metrekare inşaat alanına sahip olan Günaydın Konakları, Hak Yapı imzasıyla gerçekleştirili

Günaydın Tuzla Konakları'nda 310 bin TL'ye 3+1!
2011-11-09 15:00:00

Şubat 2011'de Hak Yapı tarafından Tuzla'da temeli atılan Günaydın Konakları'nın teslimleri Ağustos 2012'de yapılacak. 7 bin metrekarelik alanda inşa edilen projenin mimari tasarımını Hayrettin Keskin yaptı

Ane Yapı Tuzla Konutları'nda 400 bin TL'ye 213 metrekare 4+2 çatı dubleks!
2011-11-07 12:00:00

Tuzla Konakları toplamda 48 konuttan meydana geliyor. Teslimatların hemen yapıldığı projede konutlar 3+1, 4+2 çatı dubleks ve 5+1 bahçe dubleksi şeklinde tasarlandı. Kalan 4+2 çatı dublekslerin fiyatları da 400 bin TL olarak belirlendi...

Ane Yapı'dan Tuzla Konakları'nda 280 bin TL'ye 5+1 bahçe dubleksi!
2011-10-20 12:00:00

Tuzla'da konumlandırılan Tuzla Konakları projesi kapsamında sadece 5+1 bahçe dublekslerinin ve 4+1 çatı dublekslerinin satışları devam ediyor. Proje kapsamında teslimatlar ise hemen yapılıyor...

Kiptaş 3.etap ,Kiptaş hadımköy başvuru , Rss , Rant vergisi nedir? , Kiptaş Hadımköy 3.Etap Resimleri , 2014 Key Ödemeleri , erol lodrik hayatı , kiptaş bahçeşehir vadi tepe , newada ne zaman bitecek , bodrum yeni inşaat projeleri , 20.000 tl peşinatla ev , kiptaş vadi tepe konutları son durum , kiptaş başakşehir 5. etap başakşehir istanbul türkiye , demir romance projesi merak edilenler , batışehir 2013 vaziyet planı , vadi tepe bahçeşehir fiyatları ne kadar , Kiptaş Hadımköy 3. Etap kura sonuçları yayınlandı! ,Kiptaş Hadımköy 3. Etap kura çekilişi tamamlandı! İşte kura sonucu! ,Dumankaya Hi-Fit görselleri! ,Dumankaya Hi-Fit adres bilgileri! ,Sinpaş Liva Turkuaz Evleri nerede? ,