İktisap tarihi nedir?

İktisap tarihi nedir?

 Değer artışında safi kazanç nedir?

Değer artışında safi kazanç nedir?

İnşaatçılar da konut teşvikinden memnun!

İnşaatçılar da konut teşvikinden memnun!

Akmerkez GYO'da ortaklar arası dava devam ediyor!

Akmerkez GYO'da ortaklar arası dava devam ediyor!

400 yıllık hanın restorasyonunda son durum!

400 yıllık hanın restorasyonunda son durum!

Emlak Konut, Ankara Yenimahalle ihalesi!

Emlak Konut, Ankara Yenimahalle ihalesi!

Konut teşvikinin devlete maliyeti ne kadar olacak?

Konut teşvikinin devlete maliyeti ne kadar olacak?

Mahal Sancaktepe Ada İstanbul ulaşım

Mahal Sancaktepe Ada İstanbul ulaşım
<<<
>>>
Mahal Sancaktepe Ada
Osman Gazi Mahallesi Bilal Habeşi Caddesi Mahal Sancaktepe Sancaktepe/ İSTANBUL
Batı Mahal Sancaktepe satılık!
2014-12-07 16:01:50

Batı Mahal Sancaktepe satılık daire fiyatları haberimizin devamında yer alıyor. Konut teslimlerinin bu ay sonunda yapılması planlanan projede daire alanları 50 ile 127 metrekare arasında değişiyor.

Batı Mahal Sancaktepe fiyat listesi!
2014-12-07 15:40:02

1+1, 2+1 ve 3+1 şeklinde dizayn edilen dairelerden meydana gelen proje 9 katlı 6 blok halinde yükseliyor. Batı Mahal Sancaktepe projesi Denge Yapı tarafından hayata geçiriliyor. İşte Batı Mahal Sancaktepe fiyat listesi...

Batı Mahal Sancaktepe projesi!
2014-12-07 15:10:25

15 bin 640 metrekare alan üzerinde yayılan Batı Mahal Sancaktepe projesi Denge Yapı imzası taşıyor. 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçeneklerinin yer aldığı projede toplamda 306 konut bulunuyor.

Mahal Sancaktepe ve Mahal Sancaktepe Ada, Aralık'ta teslim edilecek!
2014-10-09 17:14:56

Mahal Sancaktepe ve Mahal Sancaktepe Ada projelerinde eşsiz fırsatlar sunuyor. Denge Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Bayram, Sancaktepe'de yapımı hızla devam eden her iki projede daire teslimlerinin Aralık sonunda başlayacağını söyledi.

  Mahal Sancaktepe ve Mahal Sancaktepe Ada’da yüzde 1 KDV!
2014-09-25 16:18:12

Denge Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Bayram, “Yeni bir yıla yeni bir evde girmek isteyenler için avantajlı ödeme planları hazırladık” dedi. Buna ilave olarak Mahal Sancaktepe ve Mahal Sancaktepe Ada’da tüm konutların yüzde 1 KDV ile satıldığını belirten Bayram, “Mahal Sancaktepe’de 1+1 dairelerin fiyatı 137 bin liradan, 2+1 dairelerin 187 bin liradan, 3+1 dairelerinse 300 bin liradan başlıyor.

   Teslime kadar taksit de yok peşinat da yok!
2014-08-15 15:49:25

Aralık'ta teslim edilecek olan Mahal Sancaktepe projesinde fiyatlar 153 bin 150 TL'den başlıyor. Projede "Teslime kadar taksit de yok peşinat da yok" kampanyası sürüyor.

Mahal Sancaktepe telefon numarası!
2014-07-13 13:42:52

Mahal Sancaktepe'de teslimler 2014'ün Aralık ayında gerçekleşecek. Mahal Sancaktepe telefon numarası bilgisi haberimizde yer alıyor.

 Mahal Sancaktepe'de ödemeler teslimden sonra başlıyor!
2014-07-08 09:25:26

Mahal Sancaktepe'den bu yaz daire alanlar, ödemelerine evlerini teslim aldıktan sonra başlıyor. Denge Yapı'dan Abdullah Bayram'ın verdiği bilgiye göre ev teslimlerinin aralık ayında başlanacak

 Mahal Sancaktepe’de 'Teslime kadar taksit de peşinat da yok'
2014-07-02 11:22:58

“Teslime kadar taksit de yok peşinat da yok” adını taşıyan kampanya kapsamında Mahal Sancaktepe’den istenilen daireye şu anda tek kuruş ödeme yapmadan da sahip olunabiliyor.

Mahal Sancaktepe’de teslime kadar taksit de yok peşinat da!
2014-06-11 13:35:39

Mahal Sancaktepe’de teslime kadar taksit de yok peşinat da. Projede kampanya kapsamında Mahal Sancaktepe’den istenilen daireye bugünden tek kuruş ödeme yapmadan sahip olmak mümkün.