Sektör Buluşaları
 Bu projede mağaza sahiplerinin yatırımları güvence altında!

Bu projede mağaza sahiplerinin yatırımları güvence altında!

 Fer Yapı Parima Merter metrekaresi minimum 3 bin 200 TL!

Fer Yapı Parima Merter metrekaresi minimum 3 bin 200 TL!

 Sur Yapı Axis İstanbul Bayrampaşa 72 ay 0 faizle! Yüzde 5 indirim!

Sur Yapı Axis İstanbul Bayrampaşa 72 ay 0 faizle! Yüzde 5 indirim!

 Mira Kurtköy‘de 30 Kasım’da yaşam başlıyor!

Mira Kurtköy‘de 30 Kasım’da yaşam başlıyor!

   Rota Office‘te 275 bin TL’ye! Yüzde 1 KDV! Aralık’ta teslim!

Rota Office‘te 275 bin TL’ye! Yüzde 1 KDV! Aralık’ta teslim!

 Terrace Mix Esenyurt 117 bin 200 TL’den başlıyor! Hemen teslim!

Terrace Mix Esenyurt 117 bin 200 TL’den başlıyor! Hemen teslim!

  Kartal Dumankaya Horizon güncel fiyat listesi!

Kartal Dumankaya Horizon güncel fiyat listesi!

Mahal Sancaktepe Ada İstanbul ulaşım

Mahal Sancaktepe Ada İstanbul ulaşım
<<<
>>>
Mahal Sancaktepe Ada
Osman Gazi Mahallesi Bilal Habeşi Caddesi Mahal Sancaktepe Sancaktepe/ İSTANBUL
Mahal Sancaktepe ve Mahal Sancaktepe Ada, Aralık'ta teslim edilecek!
2014-10-09 17:14:56

Mahal Sancaktepe ve Mahal Sancaktepe Ada projelerinde eşsiz fırsatlar sunuyor. Denge Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Bayram, Sancaktepe'de yapımı hızla devam eden her iki projede daire teslimlerinin Aralık sonunda başlayacağını söyledi.

  Mahal Sancaktepe ve Mahal Sancaktepe Ada’da yüzde 1 KDV!
2014-09-25 16:18:12

Denge Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Abdullah Bayram, “Yeni bir yıla yeni bir evde girmek isteyenler için avantajlı ödeme planları hazırladık” dedi. Buna ilave olarak Mahal Sancaktepe ve Mahal Sancaktepe Ada’da tüm konutların yüzde 1 KDV ile satıldığını belirten Bayram, “Mahal Sancaktepe’de 1+1 dairelerin fiyatı 137 bin liradan, 2+1 dairelerin 187 bin liradan, 3+1 dairelerinse 300 bin liradan başlıyor.

   Teslime kadar taksit de yok peşinat da yok!
2014-08-15 15:49:25

Aralık'ta teslim edilecek olan Mahal Sancaktepe projesinde fiyatlar 153 bin 150 TL'den başlıyor. Projede "Teslime kadar taksit de yok peşinat da yok" kampanyası sürüyor.

Mahal Sancaktepe telefon numarası!
2014-07-13 13:42:52

Mahal Sancaktepe'de teslimler 2014'ün Aralık ayında gerçekleşecek. Mahal Sancaktepe telefon numarası bilgisi haberimizde yer alıyor.

 Mahal Sancaktepe'de ödemeler teslimden sonra başlıyor!
2014-07-08 09:25:26

Mahal Sancaktepe'den bu yaz daire alanlar, ödemelerine evlerini teslim aldıktan sonra başlıyor. Denge Yapı'dan Abdullah Bayram'ın verdiği bilgiye göre ev teslimlerinin aralık ayında başlanacak

 Mahal Sancaktepe’de 'Teslime kadar taksit de peşinat da yok'
2014-07-02 11:22:58

“Teslime kadar taksit de yok peşinat da yok” adını taşıyan kampanya kapsamında Mahal Sancaktepe’den istenilen daireye şu anda tek kuruş ödeme yapmadan da sahip olunabiliyor.

Mahal Sancaktepe’de teslime kadar taksit de yok peşinat da!
2014-06-11 13:35:39

Mahal Sancaktepe’de teslime kadar taksit de yok peşinat da. Projede kampanya kapsamında Mahal Sancaktepe’den istenilen daireye bugünden tek kuruş ödeme yapmadan sahip olmak mümkün.

 Mahal Sancaktepe'de teslimler 6 ay sonra!
2014-06-09 18:33:33

9 katlı 6 blok halinde tasarlanan Mahal Sancaktepe'de teslimler 6 ay sonra gerçekleşecek. Mahal Sancaktepe fiyat listesi 153 bin 150 liradan başlıyor...

 Denge Yapı'dan Mahal Sancaktepe’de aylık 1.210 TL taksitle ev!
2014-05-30 16:14:19

Mahal Sancaktepe’de, yüzde 1 ön ödeme ve teslime kadar düşük taksitlerle ev sahibi yapıyor. Hayatın bu yıl Aralık ayında başlayacağı projede 153 bin 150 liradan satılan 1+1 daireye teslime kadar aylık 1.210 lira taksitle sahip olunabiliyor..

Mahal Sancaktepe taksitleri 1.210 TL'den başlıyor!
2014-05-30 14:56:22

Mahal Sancaktepe taksitleri 1.210 TL'den başlıyor. Teslimlerin bu yılın Aralık ayında başlayacağı projede yüzde 1 ön ödeme ve teslime kadar düşük taksitlerle ev sahibi yapıyor.