GYO-Nef Topkap projesinin ilk detaylar!

GYO-Nef Topkap projesinin ilk detaylar!

 Bak Yap Konya ve anakkale'de yeni proje ina edecek!

Bak Yap Konya ve anakkale'de yeni proje ina edecek!

 Beytepe Yalova Konaklar'nda fiyatlar 80 bin dolardan balyor!

Beytepe Yalova Konaklar'nda fiyatlar 80 bin dolardan balyor!

 Terrace Mix Esenyurt'ta aylk taksitler 1.130 TL'den balyor!

Terrace Mix Esenyurt'ta aylk taksitler 1.130 TL'den balyor!

 stanbul Vitrin'ine kavuuyor! Sur Yap Vitrin!

stanbul Vitrin'ine kavuuyor! Sur Yap Vitrin!

 Corridor Rezidans'ta geri saym balad! Son 60 daire!

Corridor Rezidans'ta geri saym balad! Son 60 daire!

 stanbul Anadolu Yakas'nda 23 Eyll'de elektrik kesintisi olacak!

stanbul Anadolu Yakas'nda 23 Eyll'de elektrik kesintisi olacak!

Mahal Sancaktepe Ada İstanbul ulaşım

Mahal Sancaktepe Ada İstanbul ulaşım
<<<
>>>
Mahal Sancaktepe Ada
Osman Gazi Mahallesi Bilal Habeşi Caddesi Mahal Sancaktepe Sancaktepe/ İSTANBUL
   Teslime kadar taksit de yok peşinat da yok!
2014-08-15 15:49:25

Aralık'ta teslim edilecek olan Mahal Sancaktepe projesinde fiyatlar 153 bin 150 TL'den başlıyor. Projede "Teslime kadar taksit de yok peşinat da yok" kampanyası sürüyor.

Mahal Sancaktepe telefon numarası!
2014-07-13 13:42:52

Mahal Sancaktepe'de teslimler 2014'ün Aralık ayında gerçekleşecek. Mahal Sancaktepe telefon numarası bilgisi haberimizde yer alıyor.

 Mahal Sancaktepe'de ödemeler teslimden sonra başlıyor!
2014-07-08 09:25:26

Mahal Sancaktepe'den bu yaz daire alanlar, ödemelerine evlerini teslim aldıktan sonra başlıyor. Denge Yapı'dan Abdullah Bayram'ın verdiği bilgiye göre ev teslimlerinin aralık ayında başlanacak

 Mahal Sancaktepe’de 'Teslime kadar taksit de peşinat da yok'
2014-07-02 11:22:58

“Teslime kadar taksit de yok peşinat da yok” adını taşıyan kampanya kapsamında Mahal Sancaktepe’den istenilen daireye şu anda tek kuruş ödeme yapmadan da sahip olunabiliyor.

Mahal Sancaktepe’de teslime kadar taksit de yok peşinat da!
2014-06-11 13:35:39

Mahal Sancaktepe’de teslime kadar taksit de yok peşinat da. Projede kampanya kapsamında Mahal Sancaktepe’den istenilen daireye bugünden tek kuruş ödeme yapmadan sahip olmak mümkün.

 Mahal Sancaktepe'de teslimler 6 ay sonra!
2014-06-09 18:33:33

9 katlı 6 blok halinde tasarlanan Mahal Sancaktepe'de teslimler 6 ay sonra gerçekleşecek. Mahal Sancaktepe fiyat listesi 153 bin 150 liradan başlıyor...

 Denge Yapı'dan Mahal Sancaktepe’de aylık 1.210 TL taksitle ev!
2014-05-30 16:14:19

Mahal Sancaktepe’de, yüzde 1 ön ödeme ve teslime kadar düşük taksitlerle ev sahibi yapıyor. Hayatın bu yıl Aralık ayında başlayacağı projede 153 bin 150 liradan satılan 1+1 daireye teslime kadar aylık 1.210 lira taksitle sahip olunabiliyor..

Mahal Sancaktepe taksitleri 1.210 TL'den başlıyor!
2014-05-30 14:56:22

Mahal Sancaktepe taksitleri 1.210 TL'den başlıyor. Teslimlerin bu yılın Aralık ayında başlayacağı projede yüzde 1 ön ödeme ve teslime kadar düşük taksitlerle ev sahibi yapıyor.

 Mahal Sancaktepe'de 199 bin 500 liraya 2+1 daire! 10 ay sonra teslim!
2014-02-26 13:10:01

Denge Yapı'nın Sancaktepe'deki iki projesi Mahal Sancaktepe ve Mahal Sancaktepe Ada'da daire teslimleri 10 ay sonra başlıyor. Mahal Sancaktepe'de 2+1 dairelerin fiyatı 199 bin 550 liradan başlıyor.

Denge Yapı Mahal Sancaktepe'de 142 bin 300 liraya 1+1!
2014-01-08 12:10:26

Denge Yapı’ nın Anadolu Yakası'nda inşa ettiği Mahal Sancaktepe projesinde geçerli olan kampanya kapsamında tüm konutlar yüzde 1 ön ödeme ve teslime kadar düşük taksitlerle satışa sunuluyor...