AB Yaşam Evleri satılık daire!

AB Yaşam Evleri satılık daire!

 Bağcılar AB Yaşam Konutları fiyat!

Bağcılar AB Yaşam Konutları fiyat!

Bağcılar AB Yaşam Evleri!

Bağcılar AB Yaşam Evleri!

Helenium Boutique Kurtköy Evleri adres!

Helenium Boutique Kurtköy Evleri adres!

Helenium Boutique Kurtköy Evleri!

Helenium Boutique Kurtköy Evleri!

Başarır İnşaat Helenyum Kurtköy!

Başarır İnşaat Helenyum Kurtköy!

Başarır Helenium Boutique Kurtköy nerede?

Başarır Helenium Boutique Kurtköy nerede?

Yedikule Konakları Fatih ulaşım

Yedikule Konakları Fatih ulaşım
<<<
>>>
Yedikule Konakları
Yedikule Konakları Maksem Hacıevhattin Mah. Hacıevhattin Cad. Fatih / İstanbul
 Yedikule Konakları'nda 3+1’ler 384 bin TL!
2012-07-11 13:24:59

Maksem Yapı tarafından İstanbul Yedikule'de inşa edilen Yedikule Konakları projesinde 3+1 daireler 384 bin liradan başlangıç gösteriyor

Maksem Yedikule Evleri'nde 270 bin TL'ye 2+1! Mart 2012'de teslim!
2011-12-01 15:00:00

Yedikule Konakları projesi kapsamında toplam 118 konut yer alıyor. Projedeki konutların fiyatları 270 bin TL'den başlangıç gösteriyor. Yedikule Konakları'nda yer alan konutların teslimatları Mart 2012'de gerçekleştirilecek...

Yedikule Konakları Fatih'te 270 bin TL'ye 2+1!
2011-11-11 18:00:00

Yedikule Konakları, Marmaray Kazlıçeşme İstasyonu'na 950 metre, sahil yoluna 750 metre, Yedikule tren istasyonuna 400 metre, İDO Yenikapı İskelesi ve Aksaray'a 3.5 kilometre, Eminönü ve Bakırköy gibi merkezlere 5 kilometre mesafede bulunuyor

Yedikule Konakları'nda fiyatlar güncellendi! 270 bin TL'ye 2+1!
2011-10-11 12:00:00

Toplamda 118 konuttan meydana gelen Yedikule Konakları projesi kapsamında yer alan konutların fiyatları güncellendi. 270 bin TL'den başlayan fiyatlara sahip konutlardan meydana gelen projede teslimatlar Mart 2012'de yapılacak...

Yedikule Konakları'nda 564 bin TL'ye 2+1 dubleks!
2011-09-20 12:00:00

Üzerinde kurulduğu arazi alanı 7 bin 422 metrekare olan Yedikule Konakları'nın inşaat alanı 18 bin 146 metrekare, satılabilir alanı ise 14 bin 640 metrekare. Proje 14 blokta 118 konuttan meydana geliyor

Maksem Yedikule Konakları'nda 390 bin TL'ye 3+1!
2011-09-11 12:00:00

Maksem Yapı tarafından hayata geçirilen Yedikule Konakları'nda konutların alanları 77 metrekare ile 173 metrekare arasında farklılık gösteriyor. Konutların fiyatları ise 225 bin liradan başlıyor, 410 bin liraya kadar yükseliyor...

Maksem Yedikule Konakları'nda 410 bin TL'ye 3+1!
2011-08-20 15:00:00

Maksem Yedikule Konakları'nda 2+1 daireler 225 bin TL'den, 3+1 daireler 390 bin TL'den, 2+1 dubleks daireler 564 bin TL'den, 3+1 dubleks daireler ise 410 bin liradan başlayan fiyatlarla satılıyor...

Yedikule Konakları'nda 444 bin TL'ye 3+1 dubleks!
2011-08-06 12:00:00

Yedikule Konakları'nda 2+1 evler 225 bin liradan; 3+1 evler 390 bin liradan; 2+1 dubleks evler 564 bin lirada; 3+1 dubleks evler 444 bin liradan satışa sunuluyor. 4+1 konutların ise satış  tamamlandı...

Yedikule Konakları Maksem'de 217 bin 500 TL'ye 2+1!
2011-07-16 15:00:00

14 blokta 118 daireden meydana gelen Yedikule Konakları'nda 1+1, 2+1, 3+1, 3+1 dubleks ve 4+1 konutlar yer alıyor. Proje kapsamında 2+1'lerin fiyatların 217 bin 500 TL'den başlangıç gösteriyor. Konutların teslimatları da 2011 yılının Aralık ayında gerçekl

Yedikule Konutları'nda fiyatlar güncellendi! 217 bin 500 TL'ye 2+1!
2011-06-28 18:00:00

1+1, 2+1, 3+1, 3+1 dubleks ve 4+1 konut tiplerinin yer aldığı Yedikule Konakları'nda konutların teslimleri 2011 Aralık ayında gerçekleştirilecek. Proje kapsamında güncellenen konut fiyatları 217 bin 500 TL'den başlangıç gösteriyor...