Facebook
Twitter
iletisim
Künye


42 Maslak daire tipleri

42 Maslak daire tipleri
<<<
>>>
42 Maslak
42 Maslak projesi'nde 69 metrekare stüdyolardan 269 metrekare 3,5+1 dairelere kadar farklı seçenekler sunuluyor. Fiyatları 385 bin dolardan başlıyor ve 1 milyon 860 bin dolara kadar yükseliyor.
Maslak 1453 İstanbul'da 30 ay sıfır faiz fırsatı!
2014-07-24 17:08:36

Maslak 1453 İstanbul'da 30 ay sıfır faiz fırsatı sunuluyor. Daire fiyatlarının 368 bin TL'den başladığı projede stüdyo daireden, 4 oda 1 salon daireye kadar tüm seçenekler yer alıyor.

Eclipse Maslak'ta teslimler 6 ay erken başladı!
2014-07-22 14:30:12

Eclipse Maslak'ta teslimler 6 ay erken başladı. Konutların %90’nının satışının tamamlandığı Eclipse Maslak’ta 1+0’dan 4+1’e kadar uzanan daire seçenekleri 377 bin TL’den başlayan fiyatlarla alıcı buluyor

Green Pine Maslak ‘ta tapu teslimi hemen yapılıyor! Minimum 220 bin TL!
2014-07-18 17:20:35

Green Pine Maslak ‘ta tapu teslimi hemen yapılıyor. Satış sürecinin devam ettiği projede Daire fiyatları 220 bin TL'den başlıyor.

Eclipse Maslak Artaş İnşaat!
2014-07-18 12:52:47

Eclipse Maslak Artaş İnşaat fiyatları 377 bin TL'den başlıyor. Teslimlerin başladığı projede banka kredisi ile daire bedelinin yüzde 75'ine kadar kredi kullanmak mümkün.

Eclipse Maslak Evleri Temmuz’da teslim!
2014-07-08 13:20:19

Eclipse Maslak Evleri Temmuz’da teslim edilecek. Banka kredisi ile daire sahibi olunabilen projede fiyatları 377 bin TL'den başlıyor.

Maslak Mashattan'da yüzde 30 indirim yapılıyor!
2014-06-09 09:21:56

EYG Grup şirketi Kent'Sell'in satın aldığı Maslak Mashattan'da 81 daire, yüzde 30 indirim, 48 ay vade, yüzde 12 peşinat ve banka kredisiz ara ödeme imkanlarıyla satışa sunuluyor...

Artaş İnşaat Eclipse Maslak satılık!
2014-04-17 11:32:21

Artaş İnşaat Eclipse Maslak satılık daire fiyatları 369 bin TL ile 2 milyon 343 bin TL arasında değişiyor. Projede banka kredisi kullanmak mümkün.

 Eclipse Maslak satılık daire!
2014-04-16 13:57:52

Eclipse Maslak satılık daire fiyatları kapsamında 54 metrekare ile 56 metrekare arasında olan stüdyo daireler 369 bin TL'den başlayarak yükseliyor.

Vadi İstanbul satılık daire fiyatları 519 bin TL’den başlıyor!
2014-04-15 16:29:21

Vadi İstanbul satılık daire fiyatları 519 bin TL’den başlıyor. Banka kredisi ile daire sahibi olunabilen proje 3 etap olarak Maslak Ayazağa'da yükseliyor.

Artaş Eclipse Maslak’ın yüzde 80’i satıldı! 361 bin TL’ye!
2014-04-04 15:08:01

Artaş Eclipse Maslak’ın yüzde 80’i satıldı. 361 bin TL’ye daire satışlarının devam ettiği projede 1+0'dan 4+1'e kadar birçok daire seçeneği yer alıyor. Projede teslimler Ağustos ayında yapılacak.

Kiptaş 3.etap ,Kiptaş hadımköy başvuru , Rss , Göl Panorama Evleri , demir romance en ucuz daire fiyatları , 2014 en iyi konut projeleri , nef merter yaşam özellikleri , mavikent konutları çekiliş sonuçları , bahçeşehir vaditepe 2+1 daire fiyatları , çağlar evleri levent çağlar , caprice gold fiyat listesi , apartmanda gürültü yasağı , demir romance 3+1 daire fiyatları , esenyurt nşehir nezaman teslim , Paragon Residence Kurtköy ödeme tablosu! ,Paragon Residence Kurtköy telefon numarası! ,Paragon Residence satış ofisi! ,Dedem Konak kroki! ,Evora İstanbul dükkanları nasıl satılacak? ,