Sektör Buluşaları
 Bu projede mağaza sahiplerinin yatırımları güvence altında!

Bu projede mağaza sahiplerinin yatırımları güvence altında!

 Fer Yapı Parima Merter metrekaresi minimum 3 bin 200 TL!

Fer Yapı Parima Merter metrekaresi minimum 3 bin 200 TL!

 Sur Yapı Axis İstanbul Bayrampaşa 72 ay 0 faizle! Yüzde 5 indirim!

Sur Yapı Axis İstanbul Bayrampaşa 72 ay 0 faizle! Yüzde 5 indirim!

 Mira Kurtköy‘de 30 Kasım’da yaşam başlıyor!

Mira Kurtköy‘de 30 Kasım’da yaşam başlıyor!

   Rota Office‘te 275 bin TL’ye! Yüzde 1 KDV! Aralık’ta teslim!

Rota Office‘te 275 bin TL’ye! Yüzde 1 KDV! Aralık’ta teslim!

 Terrace Mix Esenyurt 117 bin 200 TL’den başlıyor! Hemen teslim!

Terrace Mix Esenyurt 117 bin 200 TL’den başlıyor! Hemen teslim!

  Kartal Dumankaya Horizon güncel fiyat listesi!

Kartal Dumankaya Horizon güncel fiyat listesi!

42 Maslak daire tipleri

42 Maslak daire tipleri
<<<
>>>
42 Maslak
42 Maslak projesi'nde 69 metrekare stüdyolardan 269 metrekare 3,5+1 dairelere kadar farklı seçenekler sunuluyor. Fiyatları 385 bin dolardan başlıyor ve 1 milyon 860 bin dolara kadar yükseliyor.
 Ağaoğlu İnşaat, Dubai'de bir günde 326 daire sattı!
2014-09-23 11:29:55

Körfez’den Türkiye’ye yoğun bir talep olduğunu söyleyen Ağaoğlu Şirketler Grubu Başkanı Ali Ağaoğlu, “Birleşik Arap Emirliği ve Suudi Arabistan ortaklı bir fon Maslak 1453 projemizden 115 milyon dolar değerinde 254 daire satın aldı. Aynı projeden 72 tane de bireysel satış yaptık” dedi.

  Ağaoğlu Maslak 1453'te toplu satışlar sürüyor!
2014-09-22 17:46:17

Ağaoğlu İnşaat,Dubai CitysCape Global 2014 Fuarı'nda 5 projesini görücüye çıkardı. Ağaoğlu Maslak 1453'te bugüne kadar 10 adet daire satıldı.

Ağaoğlu Maslak 1453 projesine 100 milyon dolarlık talep geldi!
2014-09-16 08:48:44

Maslak 1453 projesinde daire sahipleri ve yakınlarından oluşan bin 600 davetlinin katıldığı etkinlikte Maslak 1453 ve Ağaoğlu'nun yeni ofis projesi My Newwork yoğun ilgi gördü. Ağaoğlu Maslak 1453 projesine 100 milyon dolarlık talep geldi.

Ağaoğlu Maslak 1453 daire fiyatları ne kadar?
2014-09-12 15:16:51

Ağaoğlu Maslak 14536 projesinde 4 bin 789 tane daire yer alıyor. Daire tipleri 1+0'dan 4+1'e kadar yasarlandı. Satışlarının devam ettiği Ağaoğlu Maslak 1453 daire fiyatları ne kadar?

Maslak 1453 İstanbul'da 30 ay sıfır faiz fırsatı!
2014-07-24 17:08:36

Maslak 1453 İstanbul'da 30 ay sıfır faiz fırsatı sunuluyor. Daire fiyatlarının 368 bin TL'den başladığı projede stüdyo daireden, 4 oda 1 salon daireye kadar tüm seçenekler yer alıyor.

Eclipse Maslak'ta teslimler 6 ay erken başladı!
2014-07-22 14:30:12

Eclipse Maslak'ta teslimler 6 ay erken başladı. Konutların %90’nının satışının tamamlandığı Eclipse Maslak’ta 1+0’dan 4+1’e kadar uzanan daire seçenekleri 377 bin TL’den başlayan fiyatlarla alıcı buluyor

Green Pine Maslak ‘ta tapu teslimi hemen yapılıyor! Minimum 220 bin TL!
2014-07-18 17:20:35

Green Pine Maslak ‘ta tapu teslimi hemen yapılıyor. Satış sürecinin devam ettiği projede Daire fiyatları 220 bin TL'den başlıyor.

Eclipse Maslak Artaş İnşaat!
2014-07-18 12:52:47

Eclipse Maslak Artaş İnşaat fiyatları 377 bin TL'den başlıyor. Teslimlerin başladığı projede banka kredisi ile daire bedelinin yüzde 75'ine kadar kredi kullanmak mümkün.

Eclipse Maslak Evleri Temmuz’da teslim!
2014-07-08 13:20:19

Eclipse Maslak Evleri Temmuz’da teslim edilecek. Banka kredisi ile daire sahibi olunabilen projede fiyatları 377 bin TL'den başlıyor.

Maslak Mashattan'da yüzde 30 indirim yapılıyor!
2014-06-09 09:21:56

EYG Grup şirketi Kent'Sell'in satın aldığı Maslak Mashattan'da 81 daire, yüzde 30 indirim, 48 ay vade, yüzde 12 peşinat ve banka kredisiz ara ödeme imkanlarıyla satışa sunuluyor...