Facebook
Twitter
iletisim
Künye


42 Maslak daire tipleri

42 Maslak daire tipleri
<<<
>>>
42 Maslak
42 Maslak projesi'nde 69 metrekare stüdyolardan 269 metrekare 3,5+1 dairelere kadar farklı seçenekler sunuluyor. Fiyatları 385 bin dolardan başlıyor ve 1 milyon 860 bin dolara kadar yükseliyor.
Artaş İnşaat Eclipse Maslak satılık!
2014-04-17 11:32:21

Artaş İnşaat Eclipse Maslak satılık daire fiyatları 369 bin TL ile 2 milyon 343 bin TL arasında değişiyor. Projede banka kredisi kullanmak mümkün.

 Eclipse Maslak satılık daire!
2014-04-16 13:57:52

Eclipse Maslak satılık daire fiyatları kapsamında 54 metrekare ile 56 metrekare arasında olan stüdyo daireler 369 bin TL'den başlayarak yükseliyor.

Vadi İstanbul satılık daire fiyatları 519 bin TL’den başlıyor!
2014-04-15 16:29:21

Vadi İstanbul satılık daire fiyatları 519 bin TL’den başlıyor. Banka kredisi ile daire sahibi olunabilen proje 3 etap olarak Maslak Ayazağa'da yükseliyor.

Artaş Eclipse Maslak’ın yüzde 80’i satıldı! 361 bin TL’ye!
2014-04-04 15:08:01

Artaş Eclipse Maslak’ın yüzde 80’i satıldı. 361 bin TL’ye daire satışlarının devam ettiği projede 1+0'dan 4+1'e kadar birçok daire seçeneği yer alıyor. Projede teslimler Ağustos ayında yapılacak.

Ağaoğlu My Home Küçük Maslak'ta 477 bin TL'ye satılık daire!
2014-04-03 17:22:00

Ağaoğlu My Home Küçük Maslak projesinde yüzde 10 peşinatla daire sahibi olunabiliyor. Teslimlerin hemen yapıldığı projede 786 tane daire yer alıyor.

Eclipse Maslak güncel fiyat listesi!
2014-04-03 11:40:59

Eclipse Maslak güncel fiyat listesi kapsamında daireler 361 bin TL'den başlayan fiyatlarla satılıyor. Projede banka kredisi ile daire sahibi olunabiliyor.

Ağaoğlu My Home Küçük Maslak daire fiyatları!
2014-04-01 11:10:17

Ağaoğlu My Home Küçük Maslak daire fiyatları minimum 477 bin TL, maksimum 2 milyon 20 bin TL olarak belirlendi. Teslimlerin hemen gerçekleştiği Ağaoğlu My Home Küçük Maslak detaylı fiyat listesi haberimizin içinde yer alıyor...

Ağaoğlu My Home Küçük Maslak satış fiyatları!
2014-03-28 14:10:24

Ağaoğlu My Home Küçük Maslak satış fiyatları minimum 477 bin TL, maksimum ise 2 milyon 20 bin TL olarak belirlendi. Yüzde 10 peşinatla daire sahibi olunabilen projede banka kredisi kullanılabiliyor...

Ağaoğlu My Home Maslak ulaşım!
2014-03-27 13:32:13

Ağaoğlu My Home Maslak ulaşım bilgileri projenin krokisiyle birlikte haberimizin içinde yer alıyor. Da,re fiyatlarının 477 bin TL'den başladığı projede yüzde 10 peşinatla daire sahibi olunabiliyor...

Ağaoğlu My Home Küçük Maslak Projesi!
2014-03-26 17:46:29

Ağaoğlu My Home Küçük Maslak Projesi 'nde hem banka kredisi hem de Ağaoğlu İnşaat bünyesinde kredi kullanılabiliyor. Projede toplam 786 tane daire yer alıyor...

Kiptaş 3.etap ,Kiptaş hadımköy başvuru , Rss , Rant vergisi nedir? , Kiptaş Hadımköy 3.Etap Resimleri , 2014 Key Ödemeleri , kiptaş bahçeşehir videosu , demir romance reklamı , emlak konut hoşdere , ankara konut projeleri 2014 , beylikdüzü rüya prestij fiyatları , kiptaş bahçeşehir , kiptaş bahçeşehir vadi tepe , nef merter fiyatları , 2014 kira artış oranı ne kadar , şahinbey belediyesi yedek listesi , Elysium Art Şişli satılık! ,Ofton İnşaat Elysium Art Şişli! ,Elysium Art Şişli ne zaman teslim? ,Elysium Art Şişli fiyat listesi! ,İstanbul Prestij Park ödeme planı! ,