Yakacık Manzara Adalar ne zaman teslim?

Yakacık Manzara Adalar ne zaman teslim?

Yakacık Manzara Adalar ödeme planı!

Yakacık Manzara Adalar ödeme planı!

Manzara Adalar İş GYO nerede?

Manzara Adalar İş GYO nerede?

 Manzara Adalar iletişim!

Manzara Adalar iletişim!

Manzara Adalar satılık!

Manzara Adalar satılık!

Kartal Manzara Adalar detaylı fiyat!

Kartal Manzara Adalar detaylı fiyat!

İş GYO Manzara Adalar!

İş GYO Manzara Adalar!

42 Maslak daire tipleri

42 Maslak daire tipleri
<<<
>>>
42 Maslak
42 Maslak projesi'nde 69 metrekare stüdyolardan 269 metrekare 3,5+1 dairelere kadar farklı seçenekler sunuluyor. Fiyatları 385 bin dolardan başlıyor ve 1 milyon 860 bin dolara kadar yükseliyor.
Maslak 1453 nerede?
2014-12-18 16:31:07

Maslak 1453 nerede sorusunun cevabına haberimizin içerisinden ulaşabilirsiniz. Ağaoğlu İnşaat tarafından hayata geçirilen Maslak 1453 projesinde toplamda 4 bin 789 adet daire yer alıyor.

Ağaoğlu Maslak 1453 fiyat bilgileri!
2014-12-18 10:40:17

36 aya kadar vade farksız taksitle ödeme seçeneği olan projede toplamda 4 bin 789 tane daire yer alıyor. Ağaoğlu İnşaat tarafından yükselen Ağaoğlu Maslak 1453 fiyat bilgileri haberimizin devamında yer alıyor.

Sultangazi Sur Yapı Vitrin!
2014-12-14 15:38:07

Sadece 5 bin TL peşinatla ev sahibi olunabilen proje daire fiyatları 287 bin TL'den başlıyor. Sultangazi Sur Yapı Vitrin projesi konum olarak Maslak Levent hattına 5 dakika uzaklıkta bulunuyor.

 Ağaoğlu İnşaat, Dubai'de bir günde 326 daire sattı!
2014-09-23 11:29:55

Körfez’den Türkiye’ye yoğun bir talep olduğunu söyleyen Ağaoğlu Şirketler Grubu Başkanı Ali Ağaoğlu, “Birleşik Arap Emirliği ve Suudi Arabistan ortaklı bir fon Maslak 1453 projemizden 115 milyon dolar değerinde 254 daire satın aldı. Aynı projeden 72 tane de bireysel satış yaptık” dedi.

  Ağaoğlu Maslak 1453'te toplu satışlar sürüyor!
2014-09-22 17:46:17

Ağaoğlu İnşaat,Dubai CitysCape Global 2014 Fuarı'nda 5 projesini görücüye çıkardı. Ağaoğlu Maslak 1453'te bugüne kadar 10 adet daire satıldı.

Ağaoğlu Maslak 1453 projesine 100 milyon dolarlık talep geldi!
2014-09-16 08:48:44

Maslak 1453 projesinde daire sahipleri ve yakınlarından oluşan bin 600 davetlinin katıldığı etkinlikte Maslak 1453 ve Ağaoğlu'nun yeni ofis projesi My Newwork yoğun ilgi gördü. Ağaoğlu Maslak 1453 projesine 100 milyon dolarlık talep geldi.

Ağaoğlu Maslak 1453 daire fiyatları ne kadar?
2014-09-12 15:16:51

Ağaoğlu Maslak 14536 projesinde 4 bin 789 tane daire yer alıyor. Daire tipleri 1+0'dan 4+1'e kadar yasarlandı. Satışlarının devam ettiği Ağaoğlu Maslak 1453 daire fiyatları ne kadar?

Maslak 1453 İstanbul'da 30 ay sıfır faiz fırsatı!
2014-07-24 17:08:36

Maslak 1453 İstanbul'da 30 ay sıfır faiz fırsatı sunuluyor. Daire fiyatlarının 368 bin TL'den başladığı projede stüdyo daireden, 4 oda 1 salon daireye kadar tüm seçenekler yer alıyor.

Eclipse Maslak'ta teslimler 6 ay erken başladı!
2014-07-22 14:30:12

Eclipse Maslak'ta teslimler 6 ay erken başladı. Konutların %90’nının satışının tamamlandığı Eclipse Maslak’ta 1+0’dan 4+1’e kadar uzanan daire seçenekleri 377 bin TL’den başlayan fiyatlarla alıcı buluyor

Green Pine Maslak ‘ta tapu teslimi hemen yapılıyor! Minimum 220 bin TL!
2014-07-18 17:20:35

Green Pine Maslak ‘ta tapu teslimi hemen yapılıyor. Satış sürecinin devam ettiği projede Daire fiyatları 220 bin TL'den başlıyor.