Kocaeli 2. İdare Mahkemesi, MİA projesine onay vermedi!

Kocaeli 2. İdare Mahkemesi, MİA projesine onay vermedi!

TOKİ Yayladağı'nda 137 konutluk proje yapacak!

TOKİ Yayladağı'nda 137 konutluk proje yapacak!

Kocaeli Derince’de 2.500 metre yol çalışması yapıldı!

Kocaeli Derince’de 2.500 metre yol çalışması yapıldı!

Afyon İncirli Mahallesi'nde tapu teslimi yapıldı!

Afyon İncirli Mahallesi'nde tapu teslimi yapıldı!

Kocaeli Valilik Kompleksi Kasım'da hizmete girecek!

Kocaeli Valilik Kompleksi Kasım'da hizmete girecek!

Eminevim, Trabzon'da ailelere ev sevinci yaşattı!

Eminevim, Trabzon'da ailelere ev sevinci yaşattı!

Şahinbey Beşyüz Evler Sosyal Tesisi açıldı!

Şahinbey Beşyüz Evler Sosyal Tesisi açıldı!

42 Maslak daire tipleri

42 Maslak daire tipleri
<<<
>>>
42 Maslak
42 Maslak projesi'nde 69 metrekare stüdyolardan 269 metrekare 3,5+1 dairelere kadar farklı seçenekler sunuluyor. Fiyatları 385 bin dolardan başlıyor ve 1 milyon 860 bin dolara kadar yükseliyor.
Ağaoğlu Maslak 1453 projesine 100 milyon dolarlık talep geldi!
2014-09-16 08:48:44

Maslak 1453 projesinde daire sahipleri ve yakınlarından oluşan bin 600 davetlinin katıldığı etkinlikte Maslak 1453 ve Ağaoğlu'nun yeni ofis projesi My Newwork yoğun ilgi gördü. Ağaoğlu Maslak 1453 projesine 100 milyon dolarlık talep geldi.

Ağaoğlu Maslak 1453 daire fiyatları ne kadar?
2014-09-12 15:16:51

Ağaoğlu Maslak 14536 projesinde 4 bin 789 tane daire yer alıyor. Daire tipleri 1+0'dan 4+1'e kadar yasarlandı. Satışlarının devam ettiği Ağaoğlu Maslak 1453 daire fiyatları ne kadar?

Maslak 1453 İstanbul'da 30 ay sıfır faiz fırsatı!
2014-07-24 17:08:36

Maslak 1453 İstanbul'da 30 ay sıfır faiz fırsatı sunuluyor. Daire fiyatlarının 368 bin TL'den başladığı projede stüdyo daireden, 4 oda 1 salon daireye kadar tüm seçenekler yer alıyor.

Eclipse Maslak'ta teslimler 6 ay erken başladı!
2014-07-22 14:30:12

Eclipse Maslak'ta teslimler 6 ay erken başladı. Konutların %90’nının satışının tamamlandığı Eclipse Maslak’ta 1+0’dan 4+1’e kadar uzanan daire seçenekleri 377 bin TL’den başlayan fiyatlarla alıcı buluyor

Green Pine Maslak ‘ta tapu teslimi hemen yapılıyor! Minimum 220 bin TL!
2014-07-18 17:20:35

Green Pine Maslak ‘ta tapu teslimi hemen yapılıyor. Satış sürecinin devam ettiği projede Daire fiyatları 220 bin TL'den başlıyor.

Eclipse Maslak Artaş İnşaat!
2014-07-18 12:52:47

Eclipse Maslak Artaş İnşaat fiyatları 377 bin TL'den başlıyor. Teslimlerin başladığı projede banka kredisi ile daire bedelinin yüzde 75'ine kadar kredi kullanmak mümkün.

Eclipse Maslak Evleri Temmuz’da teslim!
2014-07-08 13:20:19

Eclipse Maslak Evleri Temmuz’da teslim edilecek. Banka kredisi ile daire sahibi olunabilen projede fiyatları 377 bin TL'den başlıyor.

Maslak Mashattan'da yüzde 30 indirim yapılıyor!
2014-06-09 09:21:56

EYG Grup şirketi Kent'Sell'in satın aldığı Maslak Mashattan'da 81 daire, yüzde 30 indirim, 48 ay vade, yüzde 12 peşinat ve banka kredisiz ara ödeme imkanlarıyla satışa sunuluyor...

Artaş İnşaat Eclipse Maslak satılık!
2014-04-17 11:32:21

Artaş İnşaat Eclipse Maslak satılık daire fiyatları 369 bin TL ile 2 milyon 343 bin TL arasında değişiyor. Projede banka kredisi kullanmak mümkün.

 Eclipse Maslak satılık daire!
2014-04-16 13:57:52

Eclipse Maslak satılık daire fiyatları kapsamında 54 metrekare ile 56 metrekare arasında olan stüdyo daireler 369 bin TL'den başlayarak yükseliyor.