Facebook
Twitter
iletisim
Künye


Kent Ariva Başakşehir ödeme planı

Kent Ariva Başakşehir ödeme planı
<<<
>>>
Kent Ariva

 

Kent Ariva Projesi'nden ticari ünite sahibi olmak isteyenler Türkiye Finans Katılım Bankası'ndan kredi kullanma imkanına sahip. 60 ayda yüzde 1,11, 120 ayda yüzde 1,22 faiz uygulanıyor. Ayrıca firma kendi bünyesinde 50 bin TL peşinatla 36 aya kadar vade yapıyor. 

 Kent Ariva Başakşehir'de 3+1'ler 375 bin TL'ye!
2013-02-15 10:40:52

İstanbul Başakşehir'de konumlandırılan Kent Ariva projesinde 2+1 ve 3+1 dairelere yer veriliyor. Projede teslimler Ekim ayında gerçekleşecek...

 Kent Ariva Başakşehir'de 240 bin liraya!
2013-01-09 15:35:18

Fuzul Grup tarafından Başakşehir'de inşa edilen Kent Ariva Başakşehir'de 240 bin liradan başlayan fiyatlarla...

 Onurkent Kent Ariva'da 370 bin TL'ye 3+1!
2012-12-29 16:42:29

Başakşehir Onurkent'te inşa edilen Kent Ariva projesinde 3+1 konutların fiyatları 370 bin TL'den başlayan fiyatlarla satılıyor...

 Kent Ariva'da 340 bin TL'ye! Son daireler!
2012-12-28 14:47:36

Başakşehir'de Fuzul Yapı tarafından inşa edilen Kent Ariva'da 340 bin TL'den başlayan fiyatlarla...

 Kent Ariva'da meterkare birim fiyatı 2 bin 300 TL!
2012-11-16 13:47:03

Başakşehir'de inşa edilen Kent Ariva'da metrekare birim fiyatı 2 bin 300 TL'den başlıyor...

 Kent Ariva'da metrekare birim fiyatı 2 bin 250 TL!
2012-11-08 14:41:44

Kent Ariva projesinde metrekare birim fiyatı 2 bin 250 TL'den başlıyor...

 Kent Ariva Konutları’nda 2013’te teslim! 340 bin TL’ye!
2012-09-14 11:22:55

Ariva Evleri projesi Fuzul Grup tarafından hayata geçti. Banka kredisi ile ödemenin mümkün olduğu projede daire teslimleri gelecek yıl yapılıyor

Başakşehir Kent Ariva Evleri'nde 340 bin TL'ye! Teslimler 2013 Eylül'de!
2012-09-13 10:37:34

Başakşehir'de yer alan Kent Ariva Evleri'nde fiyatlar daire tiplerine göre 340 bin TL ile 500 bin TL arasında konut alıcılarına sunuluyor. Anahtar teslimleri Eylül 2013'te!

 Başakşehir Kent Ariva Evleri’nde 3+1 daire 370 bin TL'ye!
2012-09-11 09:44:34

Başakşehir'de yer alan kent Ariva Evleri projesi Fuzul Grup tarafından hayata geçti. Banka kredisi ile ödemenin mümkün olduğu projede daire teslimleri 2013 Eylül’de yapılacak

 Başakşehir Kent Ariva'da 340 bin liraya 2+1!
2012-09-07 11:48:55

Teslimlerinin 2013 Eylül ayında yapılacağı Kent Ariva Başakşehir'de minimum fiyat 340 bin lira, maksimum fiyat ise 500 bin lira olarak belirlendi

Kiptaş 3.etap ,Kiptaş hadımköy başvuru , Rss , Göl Panorama Evleri , demir romance proje detayları , caprice gold fiyat listesi , By concept satılık daire , esenyurt nşehir nezaman teslim , tapu üzerinde rayiç bedel , Esenyurt Universite insaati ne zaman basliyor , floryada satılık evler 2014 , başakşehir konut projeleri 2014 , seçkin prefabrik ev fiyatları , şahinbey belediyesi , Dumankaya Sancaktepe Mozaik fiyatları! ,Ay'dan arsa alan bir Türk çıktı! ,Sancaktepe Dumankaya Mozaik satılık! ,İstanbul'a Melen'den, Yeşilçay'dan ve Sakarya'dan su basılıyor! ,Sancaktepe Dumankaya Mozaik satış ofisi! ,