Facebook
Twitter
iletisim
Künye


beykent konut projeleri Sonuçları

beykent konut projeleri
2012-09-07 12:14:55

Babacan Yapı Crown Park Beykent'te satışı devam eden dairelerin fiyatı 230 bin lira ve 410 bin lira olarak belirlendi

 Onelife Residence’ta 40 ay vade %0 faiz!
2012-08-09 17:01:18

Beykent Büyükçekmece’de Osten ve ATF Yapı iş birliğiyle 3 bin 547 metrekare arsa alanında yükselen One Life Residence’ta 54 konut, 22 ticari ünite bulunuyor. Proje tek bloktan oluşuyor.

 Kale Özgür Evler'de son konutlar!  2+1 211 bin TL!
2012-07-18 11:02:41

Beylikdüzü Beykent'te hayata geçen Kale Özgür Evleri projesinde kalan son daireler 211 bin liradan başlıyor. Projede dairelerin liste fiyatı üzerinden yüzde 10 indirim yapılıyor

 Alto Residence'ta fiyatlar 240 bin TL'den başlıyor!
2012-07-12 11:48:01

Gül İnşaat'ın İstanbul Beykent'te hayata geçirdiği Alto Casa Residence projesinde daireler 240 bin liradan başlangıç gösteriyor

beykent konut projeleri
2012-07-11 11:54:33

Gül İnşaat tarafından Beykent’te hayata geçen Kübist Park projesinde yenilenen fiyatlar 195 bin liradan başlangıç gösteriyor

Beylikdüzü Beylife Evleri'nde 31 bin 500 liraya!
2012-06-30 15:34:34

Osmanlı İnşaat tarafından Avrupa Yakası'nın son yıllarda ivme kazanan bölgelerinden Beylikdüzü'nde konumlandırılan Bey Life Residence projesinde 31 bin 500 liradan başlayan fiyatlar sizleri bekliyor... Projede teslimler 2013 yılının Mayıs ayında yapılacak

 Beylife Residence’ta 69 bin liraya! 60 aya varan vade imkanı!
2012-05-31 18:01:40

Beylife Residence projesi, Osmanlı İnşaat’ın Beylikdüzü’nda inşa ettiği bir proje…

 Beylik Konakları’nda fiyatlar 92 bin 500 liradan başlıyor!
2012-05-31 17:47:53

Osmanlı İnşaat’ın Beylik Konakları projesinde minimum daire fiyatı 92 bin 500 TL!

 Arluksia Home Ofis projesinde metrekaresi 1.750 lira!
2012-05-30 17:49:36

Arluxia projesinde metrekare birim fiyatları 1.750 liradan başlıyor. Maksimum fiyat ise 3 bin TL

 Pınar Evleri'nde 100 bin liradan başlayan fiyatlar!
2012-05-27 14:29:45

Bayburtlu İnşaat tarafından Beykent'te konumlandırılan Pınar Evleri projesi kapsamındaki daireler 100 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor... 120 aya varan vade imkanı sizleri bekliyor...

Kiptaş 3.etap ,Kiptaş hadımköy başvuru , Rss , Göl Panorama Evleri , avrupa konutları kale 2014 , 26 ekim mavikent kura sonucu , şahinbey belediyesi toki 2014 , çeşme de 5 yildizli otel insaati , marmaray durakları nereler , vaditepe kiptaş resimleri , vadi tepe bahçeşehir fiyatları ne kadar , şahinbey belediyesi 2013 toki çekilişi , engellilere toki indirimi , kiptaş bahçeşehir vadi tepe , İkiz Konaklar Esenyurt daire fiyatları! ,Başakşehir Bahçekent Flora fiyat! ,Bahçekent Flora ev satış fiyatları! ,İkiz Konaklar ulaşım! ,Konak İnşaat İkiz Konaklar! ,