Facebook
Twitter
iletisim
Künye


ankara Park Avenue Sonuçları

ankara Park Avenue
2014-07-09 10:50:13

Park Avenue Ankara satılık ev fiyatları 390 bin TL'den başlangıç gösteriyor. Projede teslimler 2016 Temmuz'da gerçekleşecek...

 Park Avenue ne zaman teslim?
2014-04-22 17:15:52

Park Avenue ne zaman teslim? Park Avenue fiyat listesi? Park Avenue nerede? Park Avenue iletişim? gibi sorularınızın yanıtı haberimizde yer alıyor.

 Ankara Park Avenue güncel fiyatlar!
2014-04-22 17:08:35

Ankara Park Avenue güncel fiyatlar listesi şöyle: 3+1 daireler 335 bin lira ile 456 bin lira, 4+1 daireler ise 408 bin lira ile 558 bin lira arasında değişiyor...

 YDA Park Avenue’de 4+1 fiyatları 460 bin TL’den başlıyor!
2014-04-21 13:45:44

2016 Temmuz'da teslim edilecek olan Park Avenue Ankara'da banka kredisi kullanılabiliyor. YDA Park Avenue’de 4+1 fiyatları 460 bin TL’den başlıyor.

ankara Park Avenue
2014-04-21 11:59:19

Park Avenue Ankara ne zaman teslim? Park Avenue fiyat listesi? Park Avenue ödeme planı? Park Avenue nerede? gibi sorularınızın yanıtını haberimizde bulabilirsiniz.

  YDA Group Park Avenue ödeme koşulları!
2014-04-18 10:38:47

YDA Group Park Avenue ödeme koşulları? Park Avenue nerede? Ankara Park Avenue teslim tarihi? Park Avenue YDA iletişim? gibi sorularınızın yanıtı haberimizde yer alıyor.

 Park Avenue Ankara Konutları!
2014-04-16 09:38:59

Park Avenue Ankara Konutları adres ve telefon numarası şöyle: Mehmet Akif Ersoy Mahallesi Anadolu Bulvarı Üzeri 354.Sokak Park Avenue Satış Ofisi Yenimahalle / ANKARA - 0312 386 38 38

 Park Avenue YDA örnek daire!
2014-04-16 09:37:21

Park Avenue YDA örnek daire görselleri merak edenler için haberimizde yer alıyor. 2016 Temmuz'da gerçekleşecek olan Ankara Park Avenue projesinde fiyatlar 335 bin liradan başlıyor...

 Ankara Park Avenue fiyatları!
2014-04-14 18:00:15

Ankara Park Avenue fiyatları kapsamında 3 oda 1 salon daireler 335 bin liradan ve 4 oda 1 salon daireler 408 bin liradan satışa sunuluyor...

 Ankara Park Avenue Evleri!
2014-04-14 17:46:41

Ankara Park Avenue Evleri adres ve telefon numarası şöyle: Mehmet Akif Ersoy Mahallesi Anadolu Bulvarı Üzeri 354.Sokak Park Avenue Satış Ofisi Yenimahalle / ANKARA - 0312 386 38 38

ankara Park Avenue
2014-04-14 17:39:58

18 blok halinde yükselen Ankara Park Avenue Park projesinde 3+1 ve 4+1 daireler yer alıyor. YDA Group Park Avenue fiyat listesi 335 bin liradan başlıyor.

 Park Avenue YDA Konutları 15 soruda mercek altında!
2014-04-14 15:11:40

Satışların başladığı Park Avenue projesinde 3+1 ve 4+1 tipinde daireler yer alıyor. Park Avenue YDA Konutları 15 soruda mercek altında.

 Park Avenue satılık daire!
2014-04-14 10:32:36

Park Avenue satılık daire fiyatları? Park Avenue ne zaman teslim? Park Avenue nerede? Park Avenue ödeme koşulları? gibi sorularınızın yanıtını haberimizden öğrenebilirsiniz.

 Park Avenue Ankara! Zor beğeniyorsanız, çok beğeneceksiniz!
2014-04-14 10:23:53

1.855 adet daireden oluşan Park Avenue Ankara projesinde satışlar "Zor beğeniyorsanız, çok beğeneceksiniz" sloganıyla sürüyor. Park Avenue projesinde fiyatlar 355 bin liradan başlıyor.

 Park Avenue görselleri!
2014-04-11 13:27:58

Ankara'da yükselen Park Avenue projesinde teslimler 2016 Temmuz'da yapılacak. Park Avenue görselleri merak edenler için haberimizde yer alıyor.

 Park Avenue Ankara fiyatları!
2014-04-11 13:15:27

Park Avenue Ankara fiyatları kapsamında 3 oda 1 salon daireler 355 bin liradan ve 4 oda 1 salon daireler 408 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor...

 Ankara Park Avenue nerede?
2014-04-11 12:00:14

Ankara Park Avenue nerede sorusunun yanıtı şöyle: : Mehmet Akif Ersoy Mahallesi Anadolu Bulvarı Üzeri 354.Sokak Park Avenue Satış Ofisi Yenimahalle / ANKARA

 Park Avenue satılık!
2014-04-11 11:46:37

Park Avenue satılık? Park Avenue teslim tarihi? Park Avenue nerede? Park Avenue iletişim? gibi sorularınızın yanıtını haberimizden bulabilirsiniz.

Ankara Park Avenue projesi!
2014-04-11 10:37:37

Ankara Park Avenue projesi 900 milyon lira yatırım bedeli ile hayata geçiriliyor. 2016 yılının Temmuz ayında teslim edilecek olan projede 1.855 tane daire bulunuyor.

 YDA Park Avenue Ankara’nın kat planları!
2014-04-10 16:04:55

Görücüye çıkan Park Avenue projesinde fiyatlar 355 bin liradan başlıyor. YDA Park Avenue Ankara’nın kat planları haberimizde yer alıyor.

 Park Avenue Ankara görücüye çıktı!
2014-04-10 15:52:29

Park Avenue, Ankara’ nın en hızlı değer kazanan bölgesi Anadolu Bulvarı’ nda, 133.000 metrekare alanda inşa edilen 1.855 konutluk şehrin en büyük projesi.

Park Avenue Ankara bugün görücüye çıkıyor!
2014-04-10 07:57:23

YDA Group, Ankara’ nın en gözde bölgesi Anadolu Bulvarı’ ndaki, 1.855 konutluk “PARK AVENUE” projesini 10 Nisan Perşembe günü düzenlenecek basın toplantısında lanse edecek...

 Park Avenue’da fiyatlar 330 bin liradan başlıyor!
2014-03-31 16:26:42

1 ay sonra inşaat çalışmalara başlayacak olan Park Avenue projesinde teslimler 2016 Temmuz'da gerçekleşecek. Park Avenue’da fiyatlar 330 bin liradan başlıyor.

 Park Avenue Konutları Ankara’da fiyatlar belli oldu!
2014-03-25 17:28:22

Park Avenue Konutları Ankara’da fiyatlar belli oldu. Ankara Park Avenue Konutları'nda satışlar 383 bin liradan başlıyor...

 Park Avenue Ankara'da satışlar başladı!
2014-03-24 16:17:41

Park Avenue Ankara'da satışlar başladı. Park Avenue projesinde 3 oda 1 salon daireler 380 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor...

Kiptaş 3.etap ,Kiptaş hadımköy başvuru , Rss , Göl Panorama Evleri , royalcenter residence görselleri , demirt romance ne zaman teslim ediliyor , batışehire nasıl giderim ve nerede , 3.köprünün geçeceği ilçeler , toki şahinbey mavikent konutları , 2014 en iyi konut projeleri , demir romance 3+1 daire fiyatları , Newada Bostancı Fiyatları , emaar square fiyat son durumu , bahçetepe istanbul iletişim bilgiler , Samsun Ayvacık'a 2 yeni hastane yapılacak! ,Zonguldak Çaycuma'da tarihi yerler ve değirmenler bulundu! ,İzmir Üçyol-Üçkuyular Metrosu'nda su birikintileri oluştu! ,İzmir'de inşaat sektörü durma noktasına geldi! ,İzmitliler Ege'yi tercih etti! ,